Twój koszyk jest pusty

Zacznij zakupy

Fototerapia Lampa Led TriWings

System ten stanowi najsilniejszy i najskuteczniejszy na świecie system leczenia fotomodulacją LED, łączący wiele kolorów światła w celu wywołania w tkankach interakcji redukujących stres oksydacyjny, zmniejszających ból, reakcje zapalne, wspomagających leczenie chorej bądź uszkodzonej skóry oraz hamujących i zapobiegających skutkom procesów.
Opis zabiegu

Fototerapia przyspiesza procesy gojenia i regeneracji tkanek, skracając znacznie czas rekonwalescencji po zabiegach, m.in. chirurgii plastycznej, medycyny estetycznej, a także w uszkodzeniach skóry i tkanki podskórnej, np. po zabiegach radioterapii.

Światło LED przenika przez skórę do głębokości 8 mm, powodując optymalizację procesów biochemicznych na poziomie mitochondriów. Promieniowanie dociera do błony wewnętrznej, gdzie oksydaza cytochromowa jest pobudzana do działania. Następuje aktywacja łańcucha oddechowego komórki, co zwiększa metabolizm komórkowy melanocytów, keratynocytów, fibroblastów oraz zmniejsza ilość wolnych rodników (redukuje stres oksydacyjny) – tak szerokie efekty działania sprawiają, iż fototerapia LED znajduje liczne zastosowanie m.in. w medycynie estetycznej, chirurgii plastycznej i dermatologii.

Medycyna estetyczna:

uszkodzona lub starzejąca się skóra twarzy, szyi i dekoltu, podrażnienia po zabiegach medycyny estetycznej

Dermatologia:

trądzik, opryszczka, łuszczyca, rozstępy – zarówno stare i nowe, łysienie – światło stymuluje wzrost włosów, blizny, blizny potrądzikowe, stany zapalne, oparzenia I i II stopnia oraz trudno gojące się rany, obrzęki limfatyczne, bóle mięśni, stłuczenia, urazy sportowe – działa przeciwbólowo

Przeciwskazania

ciąża