Twój koszyk jest pusty

Zacznij zakupy

Facemodeling Program™

Facemodeling Program™ to autorski, w pełni naturalny i holistyczny program modelowania i odmładzania twarzy.
Opis zabiegu

Facemodeling Program™ to innowacyjny program, którego autorką jest Aneta Hregorowicz-Gorlo. Facemodling powstał z wielkiej pasji i miłości do naturalnych metod odmładzania i dbania o nasze zdrowie i piękno.

Facemodeling wykorzystuje różnorodne i niezwykle skuteczne techniki: mioplastykę, akupresurę, kinesiotaping estetyczny, masaż interplastyczny (masaż wewnątrz twarzy tzw. transbukalny).

Zastosowanie tych innowacyjnych technik podczas jednej sesji zabiegowej gwarantuje osiągnięcie długotrwałego efektu biologicznego odmłodzenia twarzy nawet o kilka lat.

Facemodeling Program™ działa na najgłębszych strukturach naszych tkanek i mięśni, co pozwala na uzyskanie widocznych efektów już po pierwszym zabiegu.

Wskazania

obrzęki i zastoje limfatyczne w okolicy twarzy, napięcia mięśni, zmarszczki, utrata jędrności skóry, wiotkość skóry, opadające policzki, długotrwały stres

Przeciwwskazania

infekcje i stany zapalne jamy ustnej, trądzik różowaty w fazie aktywnej, trądzik krostkowy i ropny, przerwanie ciągłości naskórka, stany grypowe, powiększone węzły chłonne, choroby nowotworowe, ciężkie choroby serca, zaawansowana miażdżyca, zakrzepica, gorączka, opryszczka, zabiegi chirurgiczne w obrębie twarzy, ekstrakcja zęba, choroby psychiczne